CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

love since 25 feb 2011..!!.

Daisypath Friendship tickers

The wedding

Daisypath Friendship tickers

Monday 2 July 2012

The WeDDinG oF Mr. aNd Mrs. Roy iSKanDaR

alhamdulillah....bila dah settle majlis akad nikah [aku rasa lega giler]..dengan majlis malam berinai [sebelah malam]...esoknya pulak kenduri besar aku dengan asben ...alhamdulillah..syukur...semua majlis aku berjalan lancar...[syukur]

malam lepas malam berinai aku tido awal..konon2 nak dapat muka fresh la pagi2 esok tu..tapi tau tak aku start makeup pukul berapa..???..pukul 11.30 pagi baru mak andam sampai nak tunyoh muka aku tau...hish2 [tradis]...sampaikan tetamu datang nak tengok pengantin dalam bilik..pengantin dok pakai baju tido lagi...wawawawa...[kuciwa] sampai sume tegur..'eh..pengantin tak siap lagi ke'...sikit2 orang masuk bilik..'eh..pengantin tak siap lagi ke' 'mana mak andam..kalo time aku dulu..time2 macam ni dah siap sume' hishh..time tu aku terus tension giler [orang yang cakap tu buat gempak je..buat aku stress..siot je]...tak boleh bla terus call mak andam...mak andam tengah OTW..[al maklum jauh] [lega]

sebenarnya tak sabar nak pakai baju baru...hehe =P

dekat2 pukul 1 baru aku siap makeup ..yang si laki aku pulak dok call..dok call..anak buah die demam pulak dah time tu..nak cari klinik la hape la..adoiiii....sape nak tolong cari kan.???.kalo la aku boleh lari driver kereta sat tunjuk klinik tak pe la jugak..hish2..stress siot time tu...huhu..last2...pandai2 korang la..aku malas nak layan segala hal...so relex dan makeup dengan tenang...

tepat jam 2 petang....pengantin datang...

cian diaorang..panas woo cuaca time ni...[smart tukang bawak bunga mangar..hihihi]
bergerak menuju ke rumah pengantin perempuan.. =)
pengantin kepanasan..cian die....haha =P

sampai je rumah penganti...>>
plaza tol menungu... =D
dah lega...!!!..dapat masuk rumah...weeee..
[ini baru lepas tol depan pintu......]
see..>>>>
hahahahahahaha..ramai lagi mau duit tol mehhh =P
tol untuk mak andam jugak....
bila dah settle bagi duit tol dekat mereka2 ni..baru la dapat naik pelamin...
salam asben.. =)
jom share picture di atas pelamin..[duduk atas pelamin puas2..mahal tu..duduk baring tido siap2 atas pelamin...rugi2 bayaq mahal..hahaha]
so sweet for me... =)
with adik beradik aku..cukup 6 orang...sukee..sukeee..!!!..
ayah mertua menepung tawar...
emak mertua aku menepung tawar..[mak abah aku tak tepung tawar pun...diaorang busy layan tetamu kat luar] [sedih]
snap picture dengan kawan2 pulak..
lepas post2 atas pelamin [banyak lagi bambar tak larat nak uploud]
pergi makan damai pulak....
makan2...
semua yang makan damai family belah pengantin lelaki je....
potong kek pulak...
kek yang simple...with fresh flower...
potong kek untuk bagi semua orang.. =)
last2 baru la boleh bergambar dengan mak abah...huhu..[diaorang busy sangat layan tetamu]
emak ikut tema..abah tak ikut tema..huhu..susah betul nak suruh die pakai baju yang ikut tema..huhu...

ape yang penting..semuanya settle..cuaca elok [panas tak hujan]..timeing sume tepat pada masanya..kompang tak de problem...meja makan sume tersusun elok [thnks kakak2 ku settle kan meja makan] pokoknya semua berjalan lancar sangat2..alhamdulillah.... =)

mintak maaf la..gambar tak larat aku nak uploud banyak2..kat facebook pun tak banyak..hehehe...busy la dah sejak jadi bini orang ni..hahaha [tipu]

(^___^)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...