CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

love since 25 feb 2011..!!.

Daisypath Friendship tickers

The wedding

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 26 June 2012

oRang BaRu..alhamdulillah.. =)


STORY LEBIH KURANG 2 BULAN YANG LALU........

alhamdulillah....bila buat status macam ni kat facebook lagi2 baru lepas kawen2 ni kan...mesti jadi kontroversi..hahaha...nanti mula la komen2 yang datang.."dah ada isi ke??.." "tahniah weh...".."tahniah dah nak jadi mummy".."weh..expressnye ko..tahniah".dan macam2 lagi komen dari kawan2 yang selalu mengupdate di FB..hahaha..betul2 kontroversi giler..hahaha....tapi aku tak de la buat status kontrofersi macam ni..tapi update macam konon2 tersirat je la..yang faham, faham la..yang tak faham...dok diam2 sudah..

lepas je kenduri kawen aku kat johor, aku terus balik taiping [rumah mak mertua]..lepas duduk umah mak mertua tiga empat hari untuk settle kan pasal kenduri kawen sambut menantu..aku dengan asben terus gerak balik rumah baru kami kat kuala terengganu [wah..jadi orang ganu lepas ni =P] elok2 sampai tengganu, aku terus demam..badan jadi panas sanggat...asben cakap mybe perubahan cuaca..emmm..terkejut kot..tak penah2 duduk tepi pantai tetiba sekarang kena duduk tepi pantai..panas la kot...tapi syukur tak sakit kepala..memang lega...badan aku panas sangat..demam sampai seminggu..sampai tiap2 malam asben aku kena tuam kepala dengan kain basah...[tradis] elok seminggu demam aku kebah la sikit [lega] tapi badan pulak jadi penat teramat [rasa macam berkebun hari2] rasa malas berbakul2..rasa nak tido je bila dah malas tu..tapi selera..masyallah...dasyat..ari2 masak sedap2...


bila dah tak demam..tapi badan rasa lemah dan penat..update status kat FB..sume kawan2 cakap "bunting pelamin kot" hish korang...agak2 la..baru kawen...hehe..[ceh dalam hati rasa nak pgi check sekarang jugak] tapi over sangat ko nak test seawal tu =P

lepas je sebulan kawen...aku tunggu period..8hb..sepatutnya 8hb aku dah habis period...tapi.........datang period pun tak..ADAKAH..???????????..[persoalan di situ] okey ambik keputusan nak beli pregnancy test..dah hasilnya...
taaarraaaa....
eh..eh..cup2...mula2 test tu line tak berapa nak clear...
yang kat bawah ni tester yang ke dua [test banyak kali sebab tak puas hati] hehehehe
alhamdulillah...naik 2 line...POSITIF OKAY..!!..[suke nak lompat2] =P

banyak kali test pun stil comfus je..hishh..[tak puas hati selagi tak jumpa doktor].tengah hari tu asben aku ajak pergi hospital..sebenarnya pergi hospital nak check lain..tapi dah alang2 tu check doktor terus la...alhamdulillah..dah tak comfus dah..doktor sahkan memang positif..time doktor tu cakap...

"tahniah..!!..awak hamil" aku macam blur2..konon2 macam terkejut la..padahal dah check pagi tadi and dah tau keputusan pun =P so..doktor pun bagi aku ubat-ubatan yang banyak....


pehhh..banyak weh...[nak bagi tau kawan2 FB aku pregnt..aku just uploud gambar ubat ni...makanya tersebar la dengan luasnya berita kehamilan ini..wweeeeeee...] =P

time tulis entry ni..kandungan aku dah 2 bulan lebih..alhamdulillah..rezeki allah S.W.T.

(^__^)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...